Varför ställa ut?

Välkommen till mötesplatsen där kundupplevelser skapas

För att skapa en bra kundupplevelse behövs de rätta verktygen. Vi skapar utrymme för dialogen mellan leverantör och beställare i en avslappnad miljö. 

Genom att finnas på plats under CX Management får du möjligheten att föra dialog med de som fattar besluten kring vilka verktyg deras företag ska använda för att skapa ännu bättre kundupplevelser. 

Deltagarna inkluderar:

De som leder transformationen mot en mer kundcentrerad verksamhet samt bidrar till att möta kundernas snabbt ökande förväntningar.

 

● Marknadsansvarig
● Konceptutvecklare
Logistikansvariga
VD
Marknadschef
Försäljningschef
Kommunikationschef
Chef för CX
Brand Experience Manager
● Customer Experience Manager
● Event Manager

● Chef för kundtjänst
● Digitaliseringsansvarig
Ansvarig över kundtjänst
CIO
IT-direktör
IT-chef
e-tjänstutvecklare
Verksamhetschef
Client Account Manager
● Sales Account Manager

Det senaste inom kundupplevelser

Seminarieprogrammet håller hög kvalité och är aktuellt, inspirerande och utbildande. Besökarna har avsatt tid och pengar för att ta sig till dagarna, vilket säkerställer engagerade och nyfikna deltagare som vill förbättra och utveckla sin organisations kundupplevelser.

Arena för goda affärer

Som utställare är ni i centrum och deltar vid mötesplatsen för att stärka varumärket och skapa nya affärsmöjligheter. Ert deltagande erbjuder många möjligheter till kontakt utöver själva utställningen, så som gemensamma luncher, fika, mingel där ni kan påverka och visa på fördelarna med ert budskap på ett oslagbart sätt. Ett väl genomfört deltagande ger positiva effekter inte bara under utan även långt efter genomförandet.

Utställare och partners

Under CX Management finns utställare och partners på plats som erbjuder verktyg, lösningar eller tjänster inom nedan branscher.

Digital marknadsföring

Fintech

E-Commerce

Leverans

Datainsamling


Vill du veta mer? 

Då är du varmt välkommen att lämna en intresseanmälan eller kontakta Lena Johannesson så berättar vi mer om vad CX Management kan erbjuda just din organisation.

Lena Johannesson